Magsjuk. Road to nowhere



Den här bilden tog jag faktiskt förra veckan. Jag låg ute på gräsmattan och pluggade teknik och så råkade mobilen titta fram. Jag älskar att ligga på gräsmattan i solen. Själv eller med sällskap. Båda har sin tjusning.

Fan också! Jag är sjuk. Om Linnéa var tvungen att redovisa utan mig är hon klar nu. Jag är nervös, jag vill absolut inte redovisa själv. Det vill såklart inte hon heller, men jag undrar... Andreas brukar inte göra undantag.
Jag började morgonen med att ligga och försöka sova i kanske en halvtimme minst, men illamåendet gjorde det svårt. Istället gick jag upp och åt en halv tallrik yogurt, utan flingor, och så satte jag mig vid TV:n. Ett litet tag kollade jag faktiskt på Bumbibjörnarna och Knatte, Fnatte och Tjatte på äventyr haha!
Jag insåg nyss att efter den kursen vi håller på med nu har vi bara en kurs kvar. Vi har dock bild och musik kvar. Musiken ska vara klar nästa vecka! Helvete! Vi har inte gjort någonting. Det enda vi vet är vilken låt vi ska spela! OMG! Egentligen är mitt jobb att lära mig texten så det blir nog inte så svårt, det svåra är hur vi ska göra om låten.
Jag tror att jag kommer säkna mig i bild. Jag har två av tre bilder kvar att rita! Och jag suger på att rita! Det kommer nog vara bildWS hela veckan haha. Alla vill vara med Cie!
Åå, jag vill inte vara sjuk. Jag vill vara i skolan och flumma och snacka med alla mina kompisar! Det är så tråkigt att gå runt själv hemma. Speciellt om man måste plugga, fast man är för lat för att börja. Då får man bara dåligt samvete och då har man alltså inte kul. Så funkar jag.
Jag funderar faktiskt på att göra något annat en stund nu. Kanske tvinga i min lunch och kolla på en disneyfilm eller något. Om jag hittar den där jävligt fantastiska Queen-konsert som vi har inspelad någonstans kan jag sitta och njuta av den.
Jag är förälskad.
God dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0