Magsjuk?


Här är den enda bilden jag tog i Falun. Leksandsrummet! Tyvärr kunde vi inte sova där med tanke på att vi sov sju personer i vårt rum haha.
Det var två personer på lägret som fick åka bil hem för att de var magsjuka. Nu börjar jag misstänka att de ha smittat mig. Jag har väldigt ont i magen, jag är spyfärdig hela tiden och huvudet gör ont som fan. Trots det att jag tog migräntabletten imorse har jag ont i huvudet, så det ser inte bra ut!
Jag tror absolut inte att jag kan gå till skolan imorgon, men då får jag inte heller gå på ledarutbildningen och då får jag inte 100 % närvaro :/ Jag som var så glad över det. Men det lite ironiska är att jag blev sjuk för att jag åkte med på ett läger dom ingick i ledarutbildningen, så tekniskt sett är det ledarutbildningens fel!
Måste nog vila nu.
Jag är förälskad! God natt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0