Matte -.-


Ännu en bild från pluggstund på gräsmattan. Det var en fin dag. Solen sken (som man ser på bilden) och det var grymt varmt och skönt! Jag har för mig att jag var väldigt glad den dagen också.

Med klubba i munnen och penna i handen sitter jag här med matteblocket framför mig och jobbar på. Såhär mycket matte har jag inte gjort på länge. Jag tror att jag kanske kan redovisa steg tjugoåtta om jag går till skolan imorgon! Då har jag bara ett steg i matte kvar sedan. I helgen ska jag skriva en novell, men handlingen är fortfarande ett mysterium. Allt jag kan komma på handlar bara om kärlek och det är ganska uttjatat. Jag vill komma på den där perfekta storyn, kanske om en midsommarnatt. Men vad ska hända då? Ska någon dö? Ska det vara slagsmål på en fyllefest någonstans i stan? Ska det vara en perfekt, vacker midsommarkväll och natt då två människor förenas. Inget känns unikt.
Vanligtvis brukar jag ha fullt med idéer, men idag kommer jag inte på någonting alls. Jag tror att mitt huvud är ur balans. Huvudvärk kan få en att tappa fokus.
Nu ett One Tree Hill avsnitt och en tallrik glass senare sitter jag nu här och lyssnar på Rammstein. Alla mina små vänner borde ha loggat in på msn vid det här laget. Nej men ser man på, det är dem! Whohoo!
För en stund sedan kom det någon gubbe i lastbil hit. Jag ringde pappa och frågade vem det var. Det var någon gubbe som skulle lämna grejer till vårt tak. Vi ska nämligen byta tak snart. Jag blev lite förskräckt först haha. Och så blev jag lite arg över att mamma och pappa inte berättade något haha. Det visade sig att inte ens de visste att de skulle komma idag.

Jag mår faktiskt lite bättre nu, känner mig lite piggare och så. Jag skiter faktiskt i om jag mår illa imorgon, jag vill inte vara hemma.
Ååå gud vad jag älskar musik. Jag blir typ helt överlycklig när jag hittar ett nytt skitbra band. Eller också när jag hittar ett band jag lyssnade på förut. Jag kan sitta och tänka på ett band jag saknar jättemycket, fast jag inte vet vilket band det är. Man vet liksom, fast ändå inte. Mmmm musik.
Jag ska äta middag nu.
Jag är förälskad.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0