My heart can fall apart over and over again, but only if you put the pieces back together

I flera år nu har jag haft svårt för att lita på folk. Det verkar aldrig riktigt gå över. Faran detta kan leda till värre saker, men det är inte det som skrämmer mig mest just nu. Kanske vore det bäst att låta det ligga kvar i det där blåa facket, som knappt syns. Då ser jag att det finns där, men jag behöver ändå inte bry mig de närmaste dagarna. Just nu står tyvärr annat på prio-listan. Konsten att hela tiden veta vad man ska göra stödjer sig nog på självförtroendet och där ligger problemet....
De personer som sviker vet nog inte hur stor skada de kan göra på ett hjärta eller två. Mitt hjärta kan falla samman om och om igen, men bara om du lagar det igen.
Svaret på frågan vet du redan, men jag antar att du vill få bekräftat det du djupt är insatt i en natt som denna. Man kan aldrig vara nog säker, men tjata inte. Svaret som snurrar i ditt huvud är det svaret. Svårt att förstå kanske.
Dags att lämna denna ångest här.
God natt
Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0