Regn!

Jag satt och kollade på Linas kvällsbok för en stund sedan. Just som jag skulle sätta igång filmen hörde jag det! Det underbara ljudet av regn! Den här dagen var inte värdelös! Den var inte seg och grå! Och ja, det finns även flera anledningar till att den här dagen inte blev värdelös. Tack för att du loggade in! Ååh, glädje!!
Jag, mamma och pappa skulle egentligen ha gått på bio ikväll och sett Män som hatar kvinnor, men såklart skulle den bara gå klockan nio. Ärligt talat är jag glad att det var så sent, för jag har ingen som helst lust att åka iväg ikväll. En mysig hemmakväll räcker för mig. Jag tycker faktiskt att det är bättre med hemmakväll än biokväll. Jag hatar att trängas med folk och greja för att få se på film! Det känns bara så onödigt. Speciellt nu när vi har bioljud hemma!
Nu ska jag äta våfflor!
Skriver nog mer ikväll. Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0