Sång, dans och Mamma Mia!

Nu är jag GLAD. Jag, mamma och pappa kollade nyss på Mamma Mia, så nu är jag helt överlycklig. Glädjen sprider sig verkligen när man ser den filmen!
Just nu sitter jag här med min kära gitarr i famnen. Finns inga stunder som denna. Ensamhet är ganska skönt ibland. När jag är ensam hemma springer jag runt i huset och sjunger så högt jag kan. Grannarna undrar nog vad jag håller på med haha.
Jag påverkas verkligen av musik. På så många olika sätt. Musiken förmedlar känslor till mig och jag får alltid massa inspiration av musik. När jag lyssnar på musik kan jag börja lipa för att den får mig att tänka på något speciellt.
Jag håller på att somna på tangentbordet, det är säkerligen ett tecken på att jag borde gå och lägga mig.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0