The Peacemaker

Två filmer senare är jag åter vid datorn. Jag tröttnar aldrig på att sitta här och lyssna på musik samtidigt som jag skriver blogg. Musiken påverkar mig i mina blogginlägg, jag får inspiration då.
Det är så kul när vi ska kolla på film, för så fort man kommenterar något som händer i filmen blir mamma lite småsur för att hon inte hör vad de säger haha. Jag och pappa brukar reta henne och prata jättehögt eller ibland till och med skrika. Haha, jag och min pappa är så himla mogna förstår ni!
Desperation och saknad. Om du vore här nu skulle allt vara bra. Okej, jag är inte desperat efter vem som helst, utan efter dig. Saknad passar perfekt in på mig just nu. Jag vet inte vad som alltid går snett, men jag har sällan tur när det gäller sådant här. Dock kommer nästa fredag bli kul! Väldigt kul! Det får bli min motivation till att plugga hela veckan. Först jobba, sedan blir det kul haha. Det blir nog inte så mycket jobb nu heller haha. Jag har knappt något kvar att jobba heller. Det är väl musiken som stressar mest. Den ska vara klar nu vecka tjugotvå, så det får vi ligga i med hela veckan. Förutom att lära mig texten helt måste jag hjälpa till i själva gruppen också. En idéspruta skulle behövas. Är jag den idésprutan kanske? Vi får se haha. Ibland suger mina idéer, ibland är de ganska bra. Vi får hoppas på det andra alternativet haha.
Dags att sova nu faktiskt. Eller, för mamma och pappa i alla fall.
God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0