Varför ska det sluta såhär?

Det finns fler ord att säga. Det finns många fler ord att säga, men... var är dessa ord? Var hittar man de rätta orden som hjälper en att uttrycka sina känslor på ett bra sätt? Svårighetsgraderna stiger och det är inte längre självklart vad som är rätt och fel. Tankarna styr själva och vi vet inte längre var vägen tar vägen.
Måste dagarna ta slut, utan att jag fått svar på de frågor som ringer i mitt huvud? Är detta verkligen vad Gud vill med mig? Är min uppgift här i livet att inte veta? Är min uppgift att filosofera tills mitt huvud inte längre räcker till?
Rädslan av att tappa greppet är för stor, det är svårt att se saker från den ljusa sidan en dag som denna. Djupa funderingar tar över mitt liv, varför just nu? Varför just jag? Jag är så osäker på allt.
Låt mig få ta tillbaka kontrollen. Jag klarar mig själv, det är sant.
Jag vill kyssa dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0