2012

Ja, då har man gjort minst två prov sedan jag skrev senast. Jag ger mig aldrig tid till att skriva blogg längre. Jag bara pluggar och går och lägger mig när jag kommer hem.
Igår var vi på bio och såg 2012. Den var ganska bra, men fruktansvärt förutsägbar tyvärr. Amerikanska filmer brukar vara det. Genren spelar kanske roll förstås men nästan alla amerikanska filmer jag har sett har ett väldigt förutsägbart slut.
Jag längtar till julen så jävla mycket! Det är inte klokt. På kvällarna ligger jag och läser julsagor för att lugna ner mig och för att jag längtar så himla mycket.
Jag ska börja samla på biobiljetter för jag insåg igår att jag nog har planerat (eller jag, halvplanerat) att se ungerfär tjugo filmer som jag såklart inte har sett i år. Nu ska det bli ändring på det: På lördag (som är min födelsedag :D) ska kanske jag, mamma och pappa åka och se Flickan som lekte med elden efter att vi sett på Erics innebandymatch och att några små änglar har sovit här och nästa fredag ska jag, Elin, Cedric och eventuellt några fler se En Julsaga med Jim Carrey. Sedan måste jag nog se Luftslottet som sprängdes innan jul också :P Mamma och pappa kommer nog inte att säga emot.
Nu måste jag äta frukost innan jag ska äta lunch innan jag åker till skolan haha.
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0