Att träna eller inte träna, det är frågan.

Jag har en sådan beslutsångest. Jag tror att jag vill börja träna karate igen, men ändå inte. Jag försöker komma ihåg argumenten jag hade för att sluta och det enda jag kan komma på är att det inte var så jättekul där på slutet och att jag skulle missa skum varenda onsdag, vilket inte vore så bra. Men jag skulle hinna åka dit innan, det skulle inte bli några problem.
Jag bör nog ta mig en riktig funderare över jullovet och kanske börja igen när vårterminen börjar. Jag har ändå tränat karate i fem år, var det för ingenting? Nej, jag tror inte det. Om jag skulle få för mig att börja igen skulle mitt sjätte år karate år börja, då har man tränat rätt så länge. Det känns lite bortkastat att bara sluta sådär bara för att det går emot mig att åka dit. Det var faktiskt ganska kul när jag väl kommit dit. Kanske borde jag börja igen?

Vilket dilemma pappa satte mig i helt plötsligt. Suck... Vad ska jag göra?

Snart fyller min blogg ett år. Det ska jag nog fira med ett rekordlångt inlägg. Om jag inte kommer ihåg fel var det den andra december. Jag ska försöka hålla i bloggandet igenm men är man en robot har man knappt några behov av att sitta och ta det lugnt. Man pluggar, kollar på tv, äter och sover. Kul liv man har alltså...

Nu måste jag plugga det sista. Jag skriver om karate till tyskan... Det känns lite...känsligt.

God kväll kära medborgare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0