Best Years

Det här går skitdåligt. Jag suger fortfarande på gitarr, eller ja, det går inte framåt om man säger så. Jag lärde mig lite i förrgår, typ introt till två låtar och faktiskt en hel låt, men det känns ändå klent.
Jag sitter i alla fall och busar och lyssnar på Aerosmith lite här så det känns bra för ett tag. Om en stund ska vi titta på Sunes Jul! :D Jag älskar julkalendrar...
Jag, mamma och Eric Täby Centrum idag. Vi shoppade lite kläder och såg "Upp"! Den var asgullig, men inte bra som jag hade förväntat mig. På jullovet ska jag se New Moon och gå på Europe - Konsert! Fan vad coolt det kommer bli.

Jag undrar om det sker några bandauditions i Stockholm ibland. Det vore spännande att gå dit och bara testa liksom. Tänk vilken underbar känsla att stå på scen, ge gärnet och att publiken bara älskar det man gör.

Nu håller jag på att dö, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0