The power of Music

Idag skrev vi five-paragraph essay på engelskan. Det var läskigt, men jag överlevde som tur var. Nu sitter jag här och - gissa vad - lyssnar på music :O Chris Cornell. Tänk att han skulle vara sångaren i det fantastiska bandet Soundgarden. Otroligt.
Äntligen är det bara fredag kvar och det enda vi ska göra imorgon är att jobba med vårt projekt och ha natur. Fan vad skönt. Efter skolan ska jag träffa Sofie i Täbban och hon ska köpa present till mig. Sedan ska vi hem och fixa lite för kvällen. Det här kommer blir den bästa helgen någonsin!

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Jag börjar bli hungrig och vi ska äta pannkakor :D

God kväll

Kommentarer
Postat av: sofie

see you tomorrow!!!!!

2009-11-19 @ 20:06:51
Postat av: Jubjo

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!;D

2009-11-21 @ 12:26:34
URL: http://jubjo.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Tackar :)

2009-11-26 @ 19:46:48
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0