You´re not alone

Jag vet inte vad jag ska säga, men jag suger på att uppdatera bloggen.
Det råder stora tvivel på om vi ska hinna klart med det här jävla projektet vi håller på med på svenskan och samhällskunskapen. Faktiskt tror jag inte att någon kommer hinna klart. Speciellt inte efter som vi bara har två lektioner på oss! Det skulle åtminstone kunnat ge oss tre lektioner till, annars kommer det inte kunna gå.

Jag måste bli bättre på att spela gitarr. Jag blir arg på mig själv för att jag spelar för lite och för dåligt. När jag försöker lära mig en låt lär jag mig bara första fjärdedelen. Nu har jag bestämt mig, jag måste lära mig minst fem låtar innan året tar slut. På riktigt, tabs. Inget fegeri med bara ackord. Nu jävlar smäller det!
Ja så går det när jag blir inspirerad. Nej, så går det inte. Jag slutför aldrig det jag bestämmer mig för. Det blir ändring på det nu.
Jag älskar musik! Det går inte att förklara min största kärlek någonsin. Musik är så underbart, men jag önskar att jag hade ett band jag kunde spela med. Eller ja, sjunga med. Kanske skulle man kunna dra ihop ett band, men det är så fruktansvärt svårt att hitta en skicklig trummis.
Jag skulle verkligen vilja ha det som i Mcfly, de verkar ha så kul och de är så jävla musikaliska, det är helt sjukt. Jag är förälskad, som vanligt.
Nu orkar jag inte sitta här och pressa fram massa onödig fakta. God kväll.
Min födelsedag var bäst i alla fall! Kompisar, innebandy, tårta, familjen, TP och film. Kan inte bli bättre!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0