Knarkar Aerosmith



Efter en fotbollsmatch på Åkersberga IP gick jag, Sebastian och Calle till donken. Vilket oväntat val, eller hur? Vi hade kul i alla fall, även om det inte hände så himla mycket. Ibland behöver det inte göra det. Det är så skönt avslappnat att bara vara.
Här stod vi på spåret och väntade på tåget. Det var kanske inte rätt ställe, men det gick, som tur var, bar i alla fall.

Det känns så tomt i mitt liv. Det händer ingenting. Inga killar, inget galet spontant och ingen som helst motivation att varken träna eller skriva låtar. Jag har hamnat i en svacka helt enkelt.
Inget känns heller så värst intressant, det mesta är liksom... vanligt. Suck..
Mitt liv är famlijen, kompisar, musik och fotografering. Allt går om och om i en jävla röra bara och det börjar irritera mig.
Det finns inget att göra åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0