Beautiful Day

Nu var det ett tag sedan. Låt det inte fortsätta på detta viset.

Här sitter jag med en kanske lite för stor samhällskunskapsuppgift. Det är säkert inte ens svårt om man försöker lite, men just idag har krafterna bara tagit slut helt enkelt.
Jag var i alla fall på SKUM idag och igår var det ledarcafé också. Jag börjar bli ganska bra på att gå dit, om man nu vill säga att två av tre gånger är bra -.- SKUM är i alla fall inte lika kul längre. Var tog alla människorna man kände vägen? Vissa jag trodde att jag kände är inte dem samma längre och de andra har bara slutat gå dit. Men, vad kan man gör åt det?
Asså, det här känns bara fel...

Det kanske blir mer.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0