Deep and dark

Här sitter jag och knarkar Scorpions-album helt ensam. Resten av familje sover förmodligen i soffan där uppe så det känns inte så aktuellt att lämna datorn än.

Har jag helt fel när jag säger att alla mina kompisar börjar skaffa killar hit och dit. Jag står där ensam kvar och kollar på när alla andra står och goseligosar. Suck, hur ska mitt liv bli av? Det är så orättvist.
Jag känner inte för att göra något alls just nu. Helst av allt skulle jag vilja ligga i en viss persons famn och bara liksom ligga där, känna närhet och trygghet. Just nu är det lite dött här...
Dags att gå tror jag, att sitta vid datorn tre timmar i streck är inte bra för huvudet.

God natt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Du elli, jag har inte heller någon kille!

2009-09-12 @ 21:31:34
Postat av: Johanna

skönare att vara singel, bara så att du vet!

fast man behöver lite närhet då och då. Men, singel är najs!

2009-09-12 @ 22:48:53
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Postat av: Jubjo

Elli, jag har aldrig haft någon, var glad för det lilla!

2009-10-16 @ 23:58:36
URL: http://jubjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0