Jag blir förvånad varje dag

Haha att den människan aldrig skulle mogna visste jag för två år sedan, men att han skulle ignorera mig totalt om han såg mig trodde jag faktiskt inte. Jag säger bara en sak: Väx upp.
Nu sitter jag i alla fall och lyssnar på Scorpions. Fyfan alltså, det här är en av de absolut bästa album jag någonsin har hört! Top två, lätt. Etta blir alla Queens album, sorry Scorpions, ingen slår Queen.
Även om jag inte mår toppen idag mår jag bättre när jag lyssnar på musik. Jag tror att jag lyssnar på musik i fem-sex timmar varje dag. När jag inte lyssnar på musik sjunger jag eller spelar gitarr, eller går i skolan fast det räknas knappast. Jag skulle iförsig kunna sitta och sjunga på lektionerna, men det skulle nog inte läraren tycka om, haha.
Jag tror att gnistan är på väg tillbaka. Jag var ute och gick idag och fick en sån fruktansvärd smärta i högra benhinnan. Det kändes som om hela muskeln skulle spricka, ja fyfan var ont det gjorde, men jag fortsatte gå fort som en galning. Det var skönt om man bortsåg från smärtan i benet och när jag kom hem var smärtan borta. När jag närmade mig slutet av golfbanan mötte jag honom. Den lilla fjanten som ignorerat mig sedan jag slutade åttan. Varför liksom? Jag har aldrig gjort något för att förtjäna det, jag lovar! Ibland blir besviken alltså.

Om jag fick välja själv skulle jag vara kille. Jag skulle vara den perfekta pojkvännen som spelar fotboll och är en av de bästa i laget. Jag skulle vara sisådär hundraåttiofem centimeter lång och ha sådana dära fantastiskt snygga magrutor. Inte för tydliga och inte för stora med sådär lagom liksom. Jag skulle vara lagom snygg, ha en sådär halvbrun surfarfrisyr med luggen som ligger i högerbena ner längs kinden. Jag skulle kunna åka skateboard och jag skulle kunna sjunga asbra.
Jag hatar verkligen att vara tjej. Om det gick, utan operationer, skulle jag lugnt byta.

Nu måste jag tydligen lämna rummet, min bror har uppenbarligen mammas tillstånd att överta datorn.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0