Tonight I'm gonna have myself a really good time

Jag sitter här, lyssnar på Don't stop me now (McFlys version faktiskt, den bästa Queen-covern någonsin. LÅngt ifrån lika bra som orginalet, men jävligt bra i alla fall) och glor.
Jag har numera 1122 låtar på min iPod, inte dåligt va? Det här är verkligen musikens år och ändå inte. Vi har förlorat några riktiga stjärnor (Michael Jackson och Oasis), men i år har jag insett hur jävla underbart musik är! Fyfan vad jag älskar musik!
Snart är det idol igen. Det är ännu ett tecken på hur viktigt musik är för mig faktiskt. Både idag och igår har jag gått runt hemma och längtat till idol. Det är helt sjukt. Längtat till idol har jag aldrig gjort förut. Förra året kollade jag knappt på det. Det var mest fredagskvällarna där på slutet man hamnade i TV-soffan efter en tjockismiddag. Stora förändringar har skett sedan dess kan jag lova.

Nu måste jag hämta gitarren!
God kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0