Festen Är Över

Imorgon bär det av. Imorgon åker jag på mitt första läger som konfaledare! Det ska blir så sjukt kul!
Egentligen borde jag såklart packa, men det är lätt att skjuta på det för att "det går så fort att packa". Jag borde komma ur den där onda spiralen...
Nu har jag äntligen hittat lite grönan-grejjer som gjorde för mig, Norea och Josefin! Det kommer blir två roliga månader. Dessutom kommer jag få ny klass som iförsig innebär att skolan börjar, men min nya klass är hälften så stor som den gamla. Skönt!

Här sitter jag och lyssnar på Bob Hund, mys.

Jag som precis hade vant mig vid att vara hemma efter mer än en månads resande och imorgon bär det av igen, i 10 dagar! Fast det ska bli riktigt kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0