Hemma igen.

Efter ett tio dagar långt, helt underbart, konfirmationsläger med världens underbaraste grupp är jag nu hemma igen. Det var helt... underbart.
Alltså, jag kan inte förstå att vi fick en så underbar grupp med helt fantastiska människor. Tack Gud!

Trots att jag saknade familjen hela tiden ville jag inte åka hem, det kändes liksom för tidigt efter bara tio dagar. Men man får vara tacksam för det tid vi fick där och det är jag. Vi hade haft två träffar innan vi åkte på läger och redan första dagen kändes det som att de flesta kände varandra och redan första kvällen sjöng nästan alla med i psalmer de aldrig sjungit förut. Det är imponerande.
Sista natten hade jag och flera av konfirmanderna planerat att dygna och tre av ungefär 7 lyckades. Men det roliga var att den som kom med idén och som var hur på det som helst somnade.
Det var egentligen inte så spännande att hålla sig vaken hela natten, vi spelade kort och kollade på film. Tjohoo, haha knappast. Fast man brukar skratta extra mycket när man är övertrött och det tror jag att vi gjorde. Det var vissa grejjer på Kvarteret skatan som vi kanske egentligen inte skulle ha skrattat åt, men just då var det hur kul som helst.
När jag kom hem igår la jag mig i sängen och kollade på några avsnitt av One Tree Hill, somnade vid fem och sov ostört i 17 timmar. Jag var verkligen helt död. På bussen hem slumrade jag nästan till utan att ens luta mig mot något, haha. Måste ha sett ganska kul ut.

Jag längtar redan till nästa träff faktiskt. Det ska blir kul att träffa alla igen :)

Nu måste jag sluta, god dag på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0