Don't stop me now!

Jag är så trött! Och pigg. Och trött. Och lite pigg också. Jag försöker gå och lägga mig innan ett varje kväll, men... jag är inte trött förrän då. Har man lov så har man, antar jag.

Julafton var i alla fall helt underbart! Jag fick tjugo paket, varav fem var skivor jag hade önskat mig. Jag fick också säsong sex av One Tree Hill! Tjohooo, så jävla bra! Jag fick också ett par vita converse, några böcker, några filmer, pengar, presentkort och massa annat underbart.
Det var så skönt att vara hemma med bara familjen i två dagar. Vi kollade på Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm och några filmer. Det är lite av en tradition att kolla på de gamla BRA julkalendrarna. De nya är inte direkt några att hurra för...
Nu ska jag kolla på One Tree Hill och läsa bok!

God dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0