Shiet!

Jag har skrivit klart min önskelista. Ja, du läste rätt. Jag har skrivit en önskalista. Hur ska mina föräldrar annars veta vad jag vill ha? :)
Den består mestadels av skivor och filmer. Kan man någonsin få nog av skivor och filmer? Nej! Så, nu vet du alltså hur det ligger till.
Jag kan inte fatta att jullovet börjar nästa vecka! Så fruktansvärt underbart. Det ska jag fira tillsammans med mina älskade vänner. Hur? Jo, det blir med största sannolikhet Ben&Jerry-glass, pepparkakor och julmust. Kanske blir det lite film också, vem vet? Det ska i alla fall bli hur kul som helst att få se de små liven igen! Mer underbara människor får man leta väldigt länge efter.
En annan helt fantastisk människa är min fantastiska vän som bor i stan. Vi har alltid kul, speciellt när jag slår honom i luffarschack <3 Jag vet faktiskt inte vem jag skulle vara utan honom. Helt lost, förmodligen. Fast det är jag nog i alla fall... Hoppas han vet det :)

God kväll, gott folk.
Kanske blir det lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0