World So Cold

Ja du, Müller. Du behövdes idag. Helvete alltså! Jag säger inte att Spanien inte var värdiga vinnare, men det var en jämn match som jag personligen tycker att Tyskland skulle ha vunnit. Typiskt.
Tur att man har fler favoriter och en av dem är såklart Nederländerna som gick till final! Konstigt att det finns några lag man bara vill hålla på. Tyskland, Nederländerna och Portugal är sådana. Det beror INTE på att de har många snygga spelare, men det är helt klart ett plus haha.
Jag känner i alla fall att jag har varit ovanligt aktiv när det gäller VM i år. Det har kännts större och viktigare än förut och jag har tittat på fotboll i princip varje dag. Det kan kanske bero på att Eric är skadad och istället kollar på en massa fotboll.
Jag har dessutom börjat intressera mig för Erics lag mer. Det är så sjukt kul att titta på fotboll! Speciellt live, även om det är fjortonåringar som spelar, haha.

Måste packa nu, imorgon bär det av söderut. Småland, here i come!

Ha en jävligt bra sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0