Första officiella dagen på sommarlovet

Det är en hel del man kan råka se när man värmer upp på gymmet. Idag såg jag en kille som fixade något på hans båt. Jag önskar att han hade satt sig med röven åt ett annat håll för hans asscrack var inte att leka med. Till min stora förvåning upptäckte jag, när han reste sig upp tack och lov, att han var ganska biffig. Det hade jag verkligen inte trott efter att sett... det jag precis hade sett.
Jag såg också en kille jag kände igen som backade ut bilen åt sin mor, lite udda men okej.
Det var även en kvinna som kom till gymmet, cyklade en timme och sedan stack iväg. Det kändes också lite udda måste jag säga.

Nu är det i alla fall sommarlov så jag tänker skita i vilka udda grejjer andra håller på med. Jag inledde sommarlovet med att gymma och det kändes så otroligt patetiskt.
Dagen därpå träffade jag åtminstone lite folk från kunskapsskolan. Det slutade med att vi hamnade på donken såklart, fast det var i alla fall kul att träffa alla. Sedan drog Bea och Pontus till Åkersberga för att springa Österåkermilen, jävla hurtbullar. Som tur var hade vi kul utan dem!
Efter att ha suttit på donken och segat i en timme gick vi till någon lekpark och åkte linbana, tjohoo! Det tröttnade jag och Linnéa på så vi beslutade att åka till Sofie lite tidigare än väntat. Vi skulle nämligen sova hos henne den följande natten.
Vi var sex personer som sov hos Sofie, om vi inte räknar med Sofie själv. Fem tjejer och två killar. Två upptagna killar såklart! Där satt jag och Sofie och var hur singel som helst medan de andra hånglade eller smsade med sin pojkvän hela kvällen! Jag börjar ärligt talat tröttna på det här.

Igår kom jag i alla fall hem från Sofie och efter att man sovit hos Sofie är man ganska så död. Speciellt när man råkar luta huvudet på något bekvämt, då somnar man på en gång. Aja, vi har i alla fall kul.

Men hallå, det är sommarlov! Jag kan inte fatta hur snabbt tiden har försvunnit! Det är det här jag har längtat till sedan jullovet tog slut och nu har det äntligen börjat! Vilken oerhörd lättnad. Helt obeskrivligt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0