Ingen Mando Diao



Ja, jag och Norea skulle ha gått på grönan och sett Mando Diao, men ännu en gång blev hästarna ett hinder. Som tur är ska jag spela brännboll imorgon, så det känns lite bättre. Eller till och med mycket bättre, för jag bara älskar brännboll!
Igår träffade jag två gamla KS-pöjkar och även om vi inte gjorde så mycket hade vi väldigt kul, i alla fall jag. Man behöver faktiskt inte göra mycket mer än att gå runt, fika, tävla på massa olika sätt och bara ligga i en hög på en ful gammal gropig fotbollsplan. Åkersberga IP äger helt enkelt, trots att både hela tiden tjatade om att de ville spela fotboll...
Imorgon blir det som sagt brännboll! Johanna fyller år sjutton på tisdag så hon kom på den briljanta idén att vi skulle spela kubb och brännboll och sånt. Även om jag inte känner mer än två av gästerna (förutom Johanna såklart, fast hon är knappast en gäst) kommer det nog bli kanonkul! Så jag hoppas på minst fyra av fem toasts.

Tänk alltså, en enda vecka kvar tills sommarlovet äntligen börjar! Trots att jag däremellan ska träffa läskiga tyskaelever (från Tyskland:O) och redovisa matte känns det inte som att lovet är långt borta. Jag överlever nu, för imorgon ska jag spela brännboll! :D

Här sitter jag nu i alla fall och lyssnar på Crashdïet som ni kanske ga listat ut. Bättre musik får man leta efter alltså!

Nu är det dags att bege sig uppåt. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0