Yes, I'ts True

Haha vem, försöker jag lura? Jag orkar inte resa mig upp. Jag kommer förmodligen sitta här i en timme till, minst.

Det känns som att jag inte har gjort någonting på jättelänge. Mina kompisar påminner mig om något och då tänker jag: Det var länge sedan. Uppenbarligen är jag lat och tråkig, vilken överraskning.
Jag kommer ihåg sjuan, fast ändå inte. Jag tror att jag började ta Linnéa för given i nian, förlåt mig älskade vän! Gud vad jag saknar att inte träffa dig varje dag för med dig behöver man inte hela tiden göra någonting för att liksom göra någonting. Du är en av de knäppaste människorna man kan tänka sig, helt underbar med andra ord!

Jag tror att jag har letat efter någon att kalla min bästa vän, för alla har alltid haft andra att kalla det, men nu tänker jag faktiskt skita i det. Du är nog min bästa vän :)

Tror jag har samlat krafter nu så det är dags att bege sig uppåt. God kväll på er alla :)

Kommentarer
Postat av: sofie

Men e inte jah din bästa vän???? :(

2010-06-19 @ 22:07:10
Postat av: Ellinore

Du säger ju att du är Linnéas bästa vän. Men du är en av mina också...

2010-06-20 @ 21:32:45
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0