2 maj 2010

Ja då var det maj, i år igen. Början av maj tillbringade jag och firade med en grupp underbara vänner hemma hos Josefin (idag nämner jag ingea namn, för då glömmer jag bara någon xD).
Vi såg på fyra skräckfilmer och somnade i en hög på golvet såklart. Fast Linnea somnade, som vanligt, i soffan längst bort i rummet där hon alltid får vara för sig själv, haha. Hon slapp i alla fall att sova i skarven mellan madrasserna på golvet!
Vi gick också till en brasa, men stannade bara i ungefär femton minuter på grund av regnet och den allmänna tristessen, haha. Det var i alla fall en toppenkväll och natt!

Här sitter jag nu och lyssnar på Erik Hassle, han är SÅ snygg! :) Det jag egentligen gillar mest med hans låtar är att det inte bara används effekter gjorda med datorer, vilket ofta förekommer i annan popmusik. Dessutom har han en fantastisk röst!

Både jag och mamma misstänker att jag är laktosintollerant, det är ganska tydliga symptom tyvärr... Helvete alltså! Ni kan inte ana hur ofta jag dricker mjölk! Laktosfri mjölk smakar faktiskt grädde och det dricker man helst inte...
Nu måste jag bege mig.

Ha ett bra maj allihop! Det ska jag ha :) God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0