Don't give up, you will make it

Även idag lyssnar jag på Erik Hassle och även idag sjunger han lika bra! Är det inte fantastiskt?
Var hos doktorn för någon timme sedan, på grund av min "kanske"-laktosintollerans. Där fick jag ta blodprov (wohoo) och sedan gick jag en sväng i bokaffären. Jag vill alltid köpa varenda bok, men hemma står min bokhylla full av böcker som jag inte har läst. När man tvingas läsa en bok på grund av skolarbete vill man helt plötsligt läsa massa andra böcker, men när skoluppgiften är slut vill man inte läsa alls. Haha, är det inte märkligt?

Snart har hälften av den långa helgen gått - typiskt! Jag som precis hade vant mig vid att vara ledig.

Dags att käka. God dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0