To The Rhythm Of A New Drum

Även idag sitter jag här och givetvis lyssnar jag på musik. För tillfället hörs en grym låt av ett band jag inom kort ska köpa en skiva av. Kid Down heter genierna och de är svenskar! Så Kid-Down-konsert, här kommer jag!

Igår kom jag, och resten av min klass, hem från Gotland. Det var en resa med sina plus och minus, fast det var inget (eller i alla fall inte mycket) jag ångrar so far!
Till en början var jag inte så speciellt trött när jag väl kommit hem, men imorse var det kört. Vilken oerhörd tur att jag hade sovmorgon till 12.10! Mamma försökte väcka mig hur länge som helst (stackarn) och till slut gick det.
Jag var så obeskrivligt trött.
Så efter en seg dag i skolan var det riktigt skönt att komma hem, lägga sig under filten med massa frukt och godis och kolla på That 70's Show i ungefär tre timmar. Kvällen fortsatte sedan i en middag med tacos och en fantastisk idolkväll!

Jag kommer ihåg hur jag hela kvällen klagat på att varken Daniel, Sassa eller Olle gått vidare tidigare och så gick de såklart vidare genom juryn eller svenska folket! Så tack juryn och svenska folket! Min idol-höst är räddad!

Nu är det dessvärre dags att krypa till kojs, imorgon blir det plugga tyska -.-

God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0