Huvudvärk...

Hejhej på er. Det känns som att jag har konstant migrän och det vägrar försvinna. Suck...

Vi hade temadag idag och för min klass innebar det endast att vi skulle ha matteprov så jag pluggade som satan och det gick ganska bra. Men gissa vad som hände när vi satt utanför salen och väntade i stress. Så kommer Johan Palms storebror Henrik Palm och säger att han ska sitta vakt på provet! I lördags var han på TV i fångarna på fortet och idag var han i min skola. Han är tydligen vikare för en av skolans mattelärare och ska kanske stanna resten av terminen. Det fick mig att tänka på idol 2008. Det år då Johan var med i idol. Jag blev kär i hans stil och röst när han kom in och sjöng för juryn. Det vågar man knappast nämna nu, men jag bryr mig inte. Vissa inser inte att han har talang.

Nu måste jag fortsätta med mitt latande. Imorgon blir det badminton och bowling hela dagen, tjohooo!

God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0