Japp...



  



Haha, får aldrig nog av att fotografera blommor! Synd bara att man bara har med sig iphonen! :P


Då var halva helgen slut! Yippie...
Nej!

Har värsta tjejhelgen med mamma. Igår åkte pappa ut och seglade med några jobbarkompisar och lillebror åkte till sin kompisar landställe med några klasskompisar så nu är det bara jag och mamma hemma :) Vi har tittat på fotboll, övningskört, tittat på film och ätit glass, godis, asgod mat, jordgubbar och smoothies :) Och det vara bara lördagen! Nu är det någon knäpp fransk film på TV och jag sitter här. Håller på att somna. Dricker vatten och blir mer och mer kissnödig för varje sekund som går!
Månen är galet gul faktiskt! Titta ut får ni se! Ser ut som en lysande ost :) Inte för att jag gillar ost, snarare tvärtom, men den är fin :)

Jag kan knappt vänta tills jag och Linnéa drar till PEACE&LOVE! :D Jag försöker att inte vänta mig för mycket, men jag tror att det kommer bli sjukt grymt bra! Jag hoppas verkligen det :) Vad tror du, min älskade vän? :)

Jag längtar efter fotbolls-EM. Kan det inte vara det varje år bara för min skull? VM var förra året, premier league är slut, champions league är slut och nästa EM-kvalsmatch är 2 september - jag dööööör!
Jag fattar inte riktigt var min fotbollstokighet kom ifrån. Har alltid tyckt att det är rätt kul, men förra året bara smällde det. Det var nog i samband med VM i Sydafrika. Två matcher om dagen och jag var fast! Tack det geniet som uppfann fotboll! :)

Nu ska jag titta på en film, men ha en bra kväll och håll er inomhus (så att ni inte blir skjutna av någon galning på moppe!!)!

God natt :)


Kommentarer
Postat av: linnea :)

det kommer bli grymt :)

2011-06-22 @ 19:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0