Sommar!

Lördag, söndag, måndag, tisdag, sommarlov! :D Fan som jag har längtat! Jag och mamma är ensamma hemma heeela helgen :) Just nu lagar vi mat och det är så jävla varmt ute! :P För en stund sen såg vi I rymden finns inga känslor. Om du inte har sett den - se den! Så sjukt bra film :)

Det är 26 grader i skuggan, typ outhärdligt - hjälp!
Jag vill kunna skriva låtar. Låt efter låt efter låt efter låt... ja ni fattar! Jag kan inte det. Varför? Orden tar slut och det är så svårt att uttrycka sig.

Jag skulle vilja resa bort. Runt jorden? Ja, varför inte? Japan, Australien, Nya Zeeland, USA, Mexiko, Madagaskar, Tanzania, Sydafrika och alla andra ställen, var benen än bär mig. Linnéa kan få följa med :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0