Ångest

Jag stressar. Jag tar felaktiga beslut. Jag ångrar mig. Fyfan.

Bara en person förutom jag själv vet vad jag pratar om just nu. Ja, det är du. Tack.

Snart är lovet slut. Fan. Jag vill ha sommarlov! Jag vill känna känslan av att inte behöva göra någonting alls. Jag vill tillbaka till sommaren -09...



Hej sötnos! Alltså så jävla söt, jag döööör! Den här sommaren var inte heller fel :)

Mamma och pappa har köpt världens sämsta matolja och nu smakar alla mina kastrullpopcorn skit :( - inte bra! Jag har börjat om på OC igen. Jag tröttnar aldrig på andras kärleksproblem alltså. Men Marissa är typ odödlig! Helt otroligt! Nu ska jag äta timellare (efterrätt på recept av Martin Timell) :) Så jävla god!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: linnea

haha men vilken vacker bild :P sötnöt :) vart var vi på väg, kommer nästan ihåg det :P

2011-11-10 @ 22:06:12
Postat av: Ellinore

Hej du, min sötnos ;) Vi är på väg till Sofie efter att ha sett Bob Hund på Grönan ;)<3

2011-11-27 @ 20:12:20
URL: http://loveofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0