Aj

Den ljusa e-strängen på min gitarr gick av idag. Den snärtade mig över fingret och jag skrek ut ett könsord i mitt rum. Jag har inga reservsträngar, så jag får skylla mig själv. Egentligen förtjänar jag inte att bli arg över det, jag spelar inte ens på gitarren längre. Den står i hörnet samlar och damm och år. Så jag packade ner den i sitt fodral och ställde den i ett hörn. Förlåt gitarren.

Jag är ledig idag. Hur skönt som helst! Jag städar, pluggar och glider. Såg precis det sista avsnittet av one tree Hill, nu är det slut. Fan alltså! Jag kommer ihåg tiden i kunskapsskolan, jag tittade på det hela tiden. Nu har jag förbrukat alla avsnitt. Det finns inget nytt. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0