March of the dogs

Jag har plötsligt börjat stressa med att hitta den perfekta skinnjackan och den finns inte någonstans. Kenzas skinnjackor är riktigt snygga, men de kostar 2000+ vilket är för mycket om man inte är absolut säker. Jag provade en idag medan jag väntade på bussen. Det var precis min storlek och den sista de hade i affären. Jag köpte den inte, men jag ska tillbaka dit med mamma i eftermiddag (hon har alltid bra åsikter när det gäller att köpa kläder) och prova den igen. Den var riktigt snygg och satt bra på. Jag är sugen.

Vår andra lektion var inställd idag. Istället ska vi skriva av svaren på en massa frågor ur en bok. Läraren har inte full koll kan man ju säga.
Jag fick ett hårt hugg i hjärtat igår, men det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle. Jag klarar mig.

Snart bär det av mot Petter, för jag ska träffa världens busigaste hund!
Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0