Ojojoj...

Jag tror att jag har lyssnat för lite på Queen på sistone. Jag har lyssnat mycket på radiomusik, som jag tidigare inte tyckt om alls, men som jag plötsligt... gillar? Jag antar att kraven sjunker när man inte får höra riktig musik på ett tag.
Likadant ligger det till när det gäller killar. För ett tag sedan satt jag och såg chicflics och trånade efter killar som Chad Michael Murray för att jag kände mig så desperat efter att ha kille. Nu tycker jag att varann kille jag ser är skitsnygg. Vad händer med mig?

Kan någon förklara för mig vad den här One Direction-hysterin kom ifrån? Jag har hört What makes you beautiful och visst, den är helt ok, men deras andra låtar är... inte bra! Jag förstår inte vart musikvärlden är på väg. Jag menar, om Björn Ranelid kommer till finalen i Melodifestivalen så är det ju någonting som är fel!

Nä, nu ska jag sluta gnälla! Dags att hämta min käre lillebror. Det kan jag för jag har körkort! Wohoo!
Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0