Matt.

Tredje träningspasset på fyra dagar. Kroppen vill liksom inte funka mer... Och inte hjärnan heller för den delen! Jag saknar verkligen tiden i kunskapsskolan. Trots att man då tyckte att livet var hur komplicerat som helst, så var allt lättare då. Jag hade mina bästa vänner omkring mig hela tiden. Nu träffar jag dem i snitt varannan vecka, vilket är för lite för att jag ska orka veckorna. Det är tungt att gå upp på morgonen och det är tungt att kliva av bussen vid skolan. Varje morgon hoppas jag att bussen ska välja fel påfart till motorvägen, så att jag får åka runt med superhög musik i lurarna hela morgonen.
Hej vänner! Vinka om ni ser mig! Jag saknar er så enormt mycket. Ni vet vilka ni är, så känn er träffade rakt i hjärtat. Från hjärtat till hjärtat. Ni är så himla fantastiska. Kära vänner från högstadietiden, må ni aldrig lämna mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0