Boost

Nu får det fanimej räcka. Jag har gått och hatat mig själv i många år nu. Jag har tyckt att jag är ful, tjock och rätt värdelös, men jag är faktiskt jävligt bra. Jag sjunger bra, jag är lång och ståtlig (hell yeah, det är ni korta killar som får skämmas om ni nu vill det, inte jag!), jag är inte tjock på något vis utan kurvig och det gillar killar! Jag är faktiskt rätt snygg också, och den som inte tycker det får stå för sina åsikter - långt bort från mig.
Jag är fett bra! Annars skulle jag aldrig ha en människa som Linnea som bästa vän, hon är fantastisk och det är jag med.

Hej då ellinore, din jävla mes!
Hej ELLINORE, du är fett jävla bra!


Kommentarer
Postat av: linnea

woho mer sånt här :) du är så awesome :D

2012-10-05 @ 22:23:12
Postat av: Ellinore

Tack min älskade vän, DU är awesome :)

2012-10-08 @ 13:22:36
URL: http://loveofmylife.blogg.se
Postat av: linnea

:D <3

2012-10-08 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0