Ja...

Jag har tränat åtta dagar i rad. Idag är det vilodag. Jag längtar till gymmet. Jag sitter här ute på min lilla ö och glor. Jag funderar. Jag har skrivit ut raderna i kursiv och vanlig stil, raderna till idén till min tatuering "På eftermiddagen kände jag att mina händer var sträva, benen slöa och håret fullt av sand. Dör jag imorgon, har jag levt i dag, tänkte jag och såg ut över bergens törnekronor." Helt underbara rader. Så ska livet vara. Varje dag ska man kunna tänka så. Innan man somnar varje kväll, man ska inte ångra någon dag. Han är överallt nu. Kristian. Alla vet vem han är, jag behöver inte längre förklara vem jag gjort till min drog. Vems blogg jag inte klarar mig utan. Alla vill läsa. Så jävla fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0